Hi,
maybe this question is asked often before, but I could not find an answer in the forum.
When I build a new catrgory or fill in new pictures, there is no sign in the Joomla-modul, where all the new or changed topics are listed.
Is there a chance, that I can list these changes there?
Jens
Changes or new pictures are not shown in Joomla new/changed
- Jan
- Phoca Hero
there is no sign
there is no sign in the Joomla-modul, where all the new or changed topics are listed ... sorry I don't understand
If you find Phoca extensions useful, please support the project
-
- Phoca Member
Hi,the module
Hi,
the module I mean is named "Neueste Nachrichten" in german,the type is "mod_latestnews". Here is a list with the latest changed articels.
Can changes in Phoca Gallery be listed there?
Jens
the module I mean is named "Neueste Nachrichten" in german,the type is "mod_latestnews". Here is a list with the latest changed articels.
Can changes in Phoca Gallery be listed there?
Jens
- Jan
- Phoca Hero
Leider gibt es keine
Leider gibt es keine Erweiterung, die das Darstellen in Neuesten Nachrichten ermĂśglicht
If you find Phoca extensions useful, please support the project
-
- Phoca Member
Hallo Jan, wen
Hallo Jan,
wenn ich gewusst hätte, dass Du so gut Deutsch sprichst, hätte ich mir keinen in Englisch abgebrochen. Hatte bisher nur englische Antworten von Dir gesehen.
Danke fĂźr die leider schlechte Nachricht.
Gruß Jens
wenn ich gewusst hätte, dass Du so gut Deutsch sprichst, hätte ich mir keinen in Englisch abgebrochen. Hatte bisher nur englische Antworten von Dir gesehen.
Danke fĂźr die leider schlechte Nachricht.
Gruß Jens
- Jan
- Phoca Hero