Page 1 of 1

Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 12 Jan 2023, 14:59
by mti
Ahoj, mám takýto problém.
Po uskutočnení platby cez kartu (alebo online z účtu) je po platbe zákazníkovi, ktorý nakúpil bez registrácie zobrazená stránka s nasledovným hlásením:
Objednávka
"Momentálne nie ste prihlásený. Prosím najprv sa prihláste"
Celé je to v červenej farbe ako chyba.

Dalo by sa to nastaviť tak aby neprihlásenému neregistrovanému zákazníkovi zobrazilo jeho objednávku?
Alebo ako ho po platbe automaticky presmerovať na nejakú inú stránku?

Ďakujem

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 13 Jan 2023, 13:38
by mti
Ešte doplním.
podľa administrátora e-shopu by objednávka mala byť zobrazená i neregistrovaným klientom.
Ale nevieme prečo toto zobrazenie nefunguje.
Dokonca nefunguje ani zobrazenie objednávky cez link ktorý je kupujúcemu odoslaný pri uvedení objednávky do stavu Dokončené.
Je možné toto nejako opraviť alebo vyriešiť?

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 17 Jan 2023, 18:12
by Jan
Ahoj, neregistrovaný uživatel nemá možnost přihlášení do systému a tak je zobrazování objednávky pouze jen na základě session celkem ne zrovna ta nejlepší věc. Objednávka se mu zobrazí v emailu nebo přes token. Ale to musí být povolené v nastavení.

Je parameter: Order - Guest Access zapnutý?

Image

Image

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 25 Jan 2023, 21:16
by mti
V Nastavenia/ Používatelia, Objednávky pre neregistrovanie užívateľov je nastavený na ANO vid screenshot
Image

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 01 Feb 2023, 01:43
by Jan
Jaká je url na objednávky, obsahuje token?

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 06 Feb 2023, 18:06
by mti
Zaslaná url je nasledovná:
Objednávku si môžete pozrieť online tu : https://bozpshop.sk/moje-objednavky?o=8 ... 0657635483

Podľa mňa je to s tokenom, ale i tak si vyžaduje prihlásenie

Re: Objednávka sa zákazníkovi v e-shope nezobrazí

Posted: 09 Feb 2023, 17:31
by Jan
Jakou verzi Phoca Cart používáš?

URL obsahuje token, tedy normálně nevyžaduje přihlášení (pokud je v nastavení nastaveno, že je to možné). Opravdu máš ten správný parametr zapnutý. Je tam víc podobných parametrů:

Image